Soms gaat er ergens wat mis en zijn cliënten niet tevreden over de wijze waarop ze behandeld zijn, hoe betrokken ik ook ben en hoe goed mijn bedoelingen ook zijn.
De cliënt kan dan een klacht indienen bij het kwaliteitsregister RBCZ en voor de wet WKGGZ aangesloten bij Stichting Zorggeschil waarbij de NVST is aangesloten.
Waarover kunt u een klacht indienen
Klacht indienen is mogelijk over alles wat met therapeut en of de behandeling te maken heeft. Heeft u een klacht over bereikbaarheid, of beschikbaarheid, vindt u dat u onjuist bejegend bent, heeft u klachten over ongewenste intimiteiten of heeft u klachten over de praktijkruimte, klachten over de tarieven en/of klachten over onduidelijkheid van of vergoedingen van de zorgverzekering.
Hiernaast ziet u hoe de wet werkt.
Mocht je vragen hebben over de prcedure of de verschillende instanties die hermee van doen hebben hoor ik dat graag.
Waar mensen werken kunnen er misverstanden ontstaan, ik wil dat je weet dat dit niet mijn intentie is. Mocht je feedback voor me hebben of ergens niet tevreden over zijn, dan verneem ik dat graag van je.